Hoe nu verder....


Ik zat mijn blog eens na te lezen en zag dat het toch al weer 4 jaar geleden is dat ik voor het laatst wat geschreven heb. Vreselijk.... wat erg!

Mijn gedachtes kwamen afgelopen periode weer op dit huis omdat ik de garage aan het opruimen was en tussen het oude hout delen van mijn 1e schakerhuis zag liggen. Alles netjes gezaagd om in elkaar gezet te worden. Waar ik toen echter geen rekening mee gehouden had, dat als je een huis op 1:24 maakt ook je muren dunner moeten zijn. Doordat ik dit niet gedaan had zou het een heel compact en donker huis geworden zijn. Reden toen om dunner hout in huis te halen (wat dus ook gewoon in de garage stond) en helemaal overnieuw te beginnen.

Omdat ik inmiddels met nog een 1:24 projectje bezig ben, begint nu ook het Shakerhuis wel weer een beetje te kriebelen, dus wie weet kom ik dit jaar wel een stapje verder.... 

Reacties

Flag Counter